Beşiktaş GAİN 2026-2027 Sezonunda EuroLeague'de Mücadele Edecek

Beşiktaş GAİN 2026-2027 Sezonunda EuroLeague'de Mücadele Edecek

Yayın Tarihi: 26.06.2026

Türk basketbolu, 2026-2027 sezonunda EuroLeague'de üç takımla temsil edilecek. Yeni sezonda EuroLeague'de yer alacak Beşiktaş GAİN'i tebrik ediyoruz.

 Temsilcilerimiz Anadolu Efes ve Fenerbahçe Beko'nun yanı sıra, bu sezon Beşiktaş GAİN de EuroLeague'de mücadele ederek ülkemizi Avrupa basketbolunun en önemli organizasyonlarından birinde temsil edecek. 2026-2027 sezonunda 20 kulübün mücadele edeceği EuroLeague'de üçüncü Türk takımı olarak Beşiktaş GAİN'inde yer alacak olması, Türk basketbolunun Avrupa kulüpler düzeyindeki güçlü konumunu bir kez daha ortaya koyacak.

EuroLeague 2026-2027 sezonunda mücadele edecek bütün temsilcilerimize başarılar dileriz.